Pages

Thursday, December 3, 2009

tension ku.....

dear diary,
hari ni aku tension gila....coz aku sakit hati sangat dengan laptop kakak aku ni,penat cari bahan pakai esei aku..tp selalu je datang gila laptop ngok ni...huuhhh....nasib baiklah aku dah dapat bahan tu....satu pun belum siap,sakit dah kepala aku ni hampir pecah dah otak aku ni...pikir esei yg mane satu yang paling sesuai tuk di ambil..dahlah banyak,esei english perlu di buat...itu pun belum tercari lagi,aduh2....mcm mane lagi aku nak siapkan ni??..tak lame lagi masuk wad gilalah students KNS oleh pengetua baru ni....kalau boleh,dah aku cekek pengetua tu..ada time cuti bagi kerja sekolah...baik tak payah cuti je....sekolah je sampai tukar tahun baru...iisshhh...

2 comments:

All about Beautiful Life said...

jgn nak slhkan laptop aku k...huhu...

DyeSebeL said...

duli apa aku.....mcm2 masalah jak laptop ko ya..berat gilak ni ndak nya...hehehehe...

Post a Comment