Pages

Monday, January 4, 2010

5 hari bulan 1 tahun 2010

esok hari aku mok pergi hospital gik...mok check up,mok bangun awal pagi gik ya...huhhh...malas nya nak bangun awal pagi ya...hmmmmm......apa jak lah,ritok tek aku call rebecca nanyak pasal sekolah lah...apa cita xdak nya ritok tek kat kelas,nya madah xda pa2...aku madah dengan rebecca jangan berik tauk xdak nya yang aku turun sekolah hari rabu...ritok jak tek dah banyak nanyak apa cita dengan kesihatan aku sekarang tok....cikgu pun banyak nanyak,terutama nya cikgu chan....guru kelas aku tingkatan 4 dolok....cikgu aku sekarang tok,aku belom tauk gik sapa...aku lupak nak nanyak dengan rebecca sapa guru kelas kmk org sekarang tok...banyak benda mok di ingat,kemas kinikan esei aku gik,iron baju sekolah gik,mok jait name tag aku kat tudung gik,mok kemas buku masok dalam beg gik...hmmm..banyak gik kerja...hari tok juak tek syg aku call....macam2 jak cita nya ngan aku hari tok tek,nya ya mala jak molah lawak..hari tok juak aku sakit hati ngga cita dyesebel...bncik aku ngga betty ya...kurang ajar,menyampah!!!!kak nonat pun sakit hati juak ngga cita ya....kak nonat dtg ctok hari tok tek...aspa dpt cermin mata baru dari nonat..dpt juak abg aku cermin mata ya....hahahaha....

0 comments:

Post a Comment