Pages

Wednesday, January 6, 2010

hari ini ku datang muram...

hari tok aku turun sekolah....tapi hari tok hari yang paling menyedihkan aku,turun sekolah mok jumpa kawan2...hmmm..alih2 lain gik jadi,apa jaklah...semua x tegur aku,mcm org bodoh jak aku hari tok..x di layan sapa2,buat kerja dirikpun jak gik...rehat dudok sorang,balit pun aku jalan sorang2....apakah salah aku kat xdak nya....lawa suma dah xdak nya kinek tok,mentang2 aku x tauk pa2,suka hati xdak nya jak molah aku...aku x kisah pun,bagus gik aku x payah berkawan senang hidup aku,mun berkawan pun buat nyusah hidup jak...mun dah mala jak berselisih faham jak...apa guna berkawan gik,aku nak x tauk pa2 tok jadi mangsa keadaan juak...hmmmm...apa jaklah...klak2 jangan carik aku gik lak mun dalam kesusahan..hari tok juak banyak cikgu nanyak pasal aku kat perhimpunan tdik..mcm ni ngan keadaan aku kinek tok,aku pdh lah aku ok...nyuruh x jadi panjang cerita...jawab jak perkataan"OK".....hehehehe...ustazah terina,ustazah lisda,cikgu chan,cikgu selimin,cikgu syed,cikgu liong,cikgu kamisiah,ustazah zainab...bnyak gik lah x terkira aku.....termasok dengan cikgu sesi petang agak aku juak tek, kat perhimpunan...cikgu zul,cikgu fernandez,cikgu marten,cikgu ismandi...lepas ya cikgu anna terserempak ngan aku tek..tanyak benda yg sama juak,banyak juak cikgu tauk aku sakit....aku sekarang makin kurus,kurang tidur,mata aku pun dah kerung juak tok...semua baju dah longga aku pkei,trutama skali sluar jean aku,memang longga...hmmm....balit dari sekolah aku terus mndik,lepas ya terus tidur...tension aku ngan prangei kawan aku suma,ya bukan kawan ya adalah syaitan......hehehehe......skali brik,syaitan terus...hahahaha.......malas nak layan krenah ndak nya gik...lebih baik aku focuskan pelajaran aku....tahun tok nak spm..mok study benar2....appointment dengan doktor 18/2/2010 tok lak mok di ingat gik....mok tauk perkembangan tulang blakang aku....ubat wajib makan,mala jak makan ubt....hmmm...mun x mkn lak knak anok...trutama shafiq(sygku)hahaha...nang ada....apa jaklah...jnji aku buat semua kerja ya dengan betol dan teratur..................

0 comments:

Post a Comment