Pages

Monday, March 1, 2010

selesai hari isnin....

hari tok aku x sedar bangun sekolah...nasib baitlah aku sedar tepat pukol 6.00pagi,agik masih ada masa aku mok mandik bersiap turun sekolah,dahlah mak x masak aik panas pakei mandik aku....tahan jaklah tulang belakang aku kenak aik sejok pagi tadik.....huhhhh!!!!!banyak barang aku bawak hari tok tek....beg sekolah,beg kat tangan gik,ngan bantal warna kuning hadiah ngah ngan aku di bawak sekali ke sekolah....sebab bantal ya pakei aku nyanda kat kursi.....sik dapat lamak gilak kat kursi kelas ya....sakit pinggang...hari tok aku berik kawan2 aku coklat,dibeli khas untuk sidaknya...sebab sidaknya banyak tolong aku,terutama sekali rebecca dengan nonoi.....sidak 2 slalu tolong aku......hehehehe...macam nurse aku gik sidak 2 ya.....huhuhuhu...lucu nya juak.....hari tok juak aku bawak gelas dengan suduk aku pun...pakei letak dalam bilit kauseling,sebab aku xmok campor gelas dengan org lain....cikgu yus penyimpan setia barang aku,nesturm,susu,biskut...pakei aku makan setiap rehat.....woooo....memang istimewa benar aku....hahahaha....tapi lamak2 di layan macam ya,bosan juak aku.....hari tok juak tek ija dengan nasha sik turun sekolah...duak2 sakit mata...kembang sebelah,nasha turun..tapi di suroh cikgu balit gik....hehehehe...kesian....hari tok waktu pagi aku exam english paper 1 syukur alhamdulillah aku dpt jawab....yang lucu nya hari tok,kawan2 sama kelas aku semua tolong menolong...bukan tolong bagik jawapan...tolong tanyak macam ni mok tukar perkataan dari bahasa melayu ke bahasa english...ada yang tauk, ada juak yang sik tauk....hehehehe....memang best gile exam hari tok tek.....lepas habis exam english tek...kmk org ulang kaji..alih2 aku gik kenak cramah oleh cikgu samsiah...minum susu kambing nak di berik nya ya setiap pagi....setiap hari sekolahlah cikgu ya berik susu dalam bungkus ya ngan aku....dahlah sik nyaman susu kambing ya,nak muntah rasa nyawa aku....setiap pagi disuroh cikgu ya minum susu....hmmmm...lepas rehat aku sik exam dalam kelas..aku di suroh masok bilit kauseling,exam kat sia...di suroh oleh cikgu yus,yang aku hairan...aku ok jak,knak di letak dalam bilit kauseling....hmmmm...macam2 jak cikgu kat sekolah ya.....tapi sik apalah,exam dalam aircon....huhuhuhu!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment