Pages

Tuesday, March 2, 2010

selesai hari selasa....

hari tok aku turun sekolah awal.....mood bagus mok turun awal bah....hehehehe.....lagipun aku bertugas juak hari tok nyapu kelas....hmmm....mok menyapu kelas cikgu martin sik suroh aku menyapu,takut aku kenak serang asma kenak debu....macam2 jak krenah cikgu sekolah KNS ya,semua sik boleh...habis apa benda ya aku boleh buat...huhhhh!!!!!hari tok x ada exam...semua miak form 5 masok dewan...aku jak sik masok dewan,cikgu selimin suroh aku berehat dalam bilit kauseling...aku pun hairan kenak mesti aku yang x boleh g dewan,aku ok jak hari tok...hmmmm.....memang pelik cikgu-cikgu sekolah KNS ya...lamak dalam bilit kauseling jaklah aku hari tok..sampeilah balit,masa ke9 jak aku masok ke kelas ada kelas tambahan hari tok tek...kelas cikgu chan(mathematics),ulangkaji pelajaran dalam bilit kauseling jaklah aku hari tok tek,tapi ada nonoi sekali temankan aku tek...sebab nya sik mok dengar ceramah kat dewan...lamak gilak,boring bak kata nonoi....hehehehehe.......lelah ulangkaji kamek 2 nonoi tek,lalu tido mek 2 kat bilit kauseling ya...sik tauk nak polah apa gik,ni ndak nyaman tido ada aircon bah....hari tok tek aku mok lari dari cikgu samsiah...alih2 tek tersrempak juak ngan cikgu ya pagi tadik,waktu aku mok g lab....kenak bagik susu kambing gik aku,mun nya x ada nangga layak aku kua kelas,nya suroh pengawas bagik susu ya kat aku dalam kelas......huhhh!!!!dapat susu percuma jak aku kat sekolah nun....2 bungkus setiap hari....minum pagi dengan minum malam....hmmmm.....dahlah bau susu ya,walaupun nya dah diproses jadi susu tepong...tapi tetap juak gik ada bau lantoh kambing ya......eewww.....lamak juak aku dengan nonoi tido hari tok tek,kat bilit kauseling....pukol 12.35tghari baruk cikgu yus dengan cikgu tan gerak aku...bangun dari tido terus cuci muka,lepas ya terus masok kelas balit aku dengan nonoi...ceramah dekat dewan pun dah habis juak...lalu terus sambong kelas tambahan aku hari tok tek....balit pukol 1.30ptg.....huhhhh!!!!pulang sekolah terus mandik,lalu nangga crita dyesebel hari tok tek....best
gile episod crita ya hari tok tek....berbola dah mati....hureiiii!!!!!!!hahahaha.....betty blom sedar dari koma....hmmmm.....mcm2 jak konflik crita ya......esok exam mathematics dengan pedagangan....subject kegemaran aku....2 igek ya....hehehehehe......

0 comments:

Post a Comment