Pages

Friday, November 19, 2010

2 bulan lebih tidak bersua...

my blog...sorry lamak tok x pernah dulikan ko,aku jarang bukak blog..sejak family aku ada masalah,last aku main ko lok bulan ogos bah,aku dah x diam sibu gik aku dah hidup baru dengan family aku dekat kuching,malas mok duli hal org sibu gik,sebab kat cia banyak orang x guna,terutama sekali hantu tinggi,aku pun sik tauk apa di pakei nya,sampe habis family aku di sumpah,di bencik oleh orang..nya guna ilmu hitam bah..besalah..mulut memang pama,terutama sekali anak nya nama asha ya,memang dendam aku kat sidak nya,dendam aku sampe tujuh keturunan nya..aku dah sik b'saudara gik dengan sidak nya,(g matilah sidak nya ya,ada aku kisah gk!!!!!!!!!)mun salah sorang family sidak nya mati,aku x akan suroh mak dengan bapak aku balit sibu,kmk orang sik ada kaitan gik dengan sidak nya..sidak nya ya gila harta,mbaklah harta ya sampe mati,mun kubur nya muatlah ngn harta ya..kmk org dah happy dudok ctok,xda masalah gk...mun pasal kawan aku kat cnun pun malas aku mok lalek juak,lantaklah ngn cdak nya,dah mcm2 brita aku dgr kat cnun,mls aku mok kisah hal ya,yang pasti nya aku mok focus spm aku x lamak gk menjelang tiba(23/11/2010),x sabar juak mok tunggu my kekasih hati balit kuching,lmk dah x jumpa nya,rindu bah..i miss you (shafiq) so much..nya balit(09/12/2010) kmk duak mok nyambut anniversary mek duak yang ke 1 tahun,(19/12/2010)..nasiblah aku dah habis spm,aku habis spm(13/11/2010)..shafiq kata nya mok beli baju couple..nya mntak saiz ngn aku,aku pdhlah saiz aku s...bdn aku x besar bah..hehehehe...tapi paling aku bencik sekarang,aku kenak selsema..maka baruk bait dari demam,knak agik dah selsema tok,mira punya pasal lah tok...p'bawak virus kat umah,hari raya haji tok tek,kmk org smbut besa2 jak,buat mkn kecil-kecilan,smbut ngn family and usu aku...best!!!!! kecoh jak rumah mun dah b'jumpa mcm ya..trutama skali ngn kazen aku yg kerek ya,(nana) kmk org dtg gila kat bilit,lepak2 lam bilit..mkn kek cheese polah usu ompuan..nyaman!!!!! errmmm!!!! walahhh.....hehehehe...oklah aku mok chau lok...bye...

0 comments:

Post a Comment