Pages

Saturday, November 20, 2010

hari aku!!!

hari tok aku xda polah pa2,aku kat umah kakak aku sekarang tok...just suka2 mok tdo ctok,dapat blaja..coz ctok x bising gilak,hari tok aku mkn kerabu perut,telor msk merah ngn sayur sos tiram..nyaman lu jak,slera aku mkn hari tok...hari tok juak aku akhir mndik tek,hmmm...apakah????nolong kak afie masak tek bah kat dapur..hari tok juak kak afie mok polah kek cheese oreo dengan pizza k mkn mek orang malam tok..pkol 1.45 ptg tek,shafiq kol aku,aku tanyaklah apahal??? nya pdh rindu mok dengar sora aku,apakah??? pkir apa jak tek mok di padah nya,hmmm...ada2 jak nya ya.. lepas tok mok tolong kak afie polah kek cheese oreo ya..mok nangga love letter juak hari tok (rancangan korea) best!!!! dengan lucu skali...hehehehe...joinlah skali mun mok nangga love letter ya....best gile!!! malam tok aku mok blaja 'PD'..mok hafal yang blom di hafal gik...hari tok juak,aku geram ngn anak buah aku nama 'acha' ya..lebih gilak,rasa mok di picit2 jak nya ya..oklah,klak2 sambung gik...bye!!!!!=)

0 comments:

Post a Comment