Pages

Friday, July 29, 2011

♥ ♥ Cincin Couple ♥ ♥

hari tok aku mok cita kali p'tama shafiq bgik cincin couple ngn aku,kmk 2 kua b'jalan ke d'spring mok beli hadiah anak buah aku (acha)..mula2 plan mok kua jalan2 g mkn & ngga wyg jak..x juak sangka nya buat kejutan kat aku,time ya aku madah xmok ngga wyg,coz dlm MBO ya sejok glak x tahan aku knak sejok..

alulah shafiq majok coz aku xmok ngga wyg,demi mujok nya..tngok juaklah aku wyg tek,dahlah aku x bwk sweater..k'sjokkan aku dlm pnggung wyg ya..habis ngga wyg aku madah ngn shafiq aku mok g toilet..aku surohlah shafiq tggu aku kat lua..kua aku dari toilet nya dah x ada gk kat lua toilet...hmmmm..alih2 tek jumpa juak aku nya kat kdai jual brg2 accessories..aku ngga nya pilih smthing kat kdai ya..rupa2 nya,nya beli cincin couple ngn aku..nya suroh aku cuba stiap saiz cincin kat cya..ahey nya jumpa juak aku saiz jari aku..smpe skrg aku gk still pke cincin couple beli nya ngn aku,aku x penah lepas pun dari jari aku..shafiq padah jgn penah lepaskan cincin tok dari jari aku,nya pun still pke cincin couple kmk 2 ya..dah 1 tahun lebih kmk 2 pke cincin tok..hope kekal abadilah...amin!!!!

1 comments:

All about Beautiful Life said...

ya gmba cincin ktk 2 bna kah x?

Post a Comment