Pages

Thursday, July 28, 2011

MyDreamHoneymoon Paris or Korea???

Paris tempat pilihan shafiq..nya mok honeymoon kat cya,aku aok jak,tp aku kurang setuju mok honeymoon kat paris coz aku mok honeymoon ke korea..(berangan jak lebih)hahahaha..."just cadangan untuk masa hadapan".Paris best juak,orang padah paris tempat paling romantik mun mok honeymoon...yalah shafiq mok gilak  g paris ya..coz nya mok ngga menara eiffel...apa jaklah..bak kata shafiq,nya pande tutur prancis..wktu nya blaja kat unitar lok nya ambik coz tourism management,wktu ya nya ambik bahasa prancis,adalah sekali nya tutur prancis ngn aku,tp aku x phm apa pdh nya..aku suroh nya trnslate dlm bhasa mlayu..nya pdh nak di sebut nya dlm bhasa prancis ya cuma pekataan tok jak "aku cinta padamu"...hahahaha..ya jak rupa nya tek..aku pikir apa jaklah tek..






mun g korea pun ada tempat romantik,mun orang dah slalu ngga drama korea tok mesti berangan lebih..terutama laki korea bnyk hensem2..hahaha..mcm (eric,andy bnyk gk bah xpat aku mok letak nama cdak nya bnyk2 ctok)memang bekal baju sejok tebal2lah kat cnun..main salji,wahhh!!! nang lebih2 angan2 aku tok...huahuahua...pulau jeju tempat utama aku mok g honeymoon...sebab mengikut cita2 drama korea aku tgga nya pdh pulau jeju ya pulau cinta..hahahaha!!!!jiwang lu jak aku tok..mcm ni rasa nya aku memang bnar2 kat pulau jeju..nang aku org yg p'tama x kalak time ya...b'sorak happy mcm babun...hahahaha!!!!honeymoon yg paling t'indahlah mun impian aku t'capai g pulau jeju..





2 comments:

All about Beautiful Life said...

hahahahahahaa...dpt ku bygkan ko xkalak kedak babun mun g korea!

DyeSebeL said...

nanglah..kali p'tama g korea bah..mun ko g korea aku rasa ko pun sama..sakai mcm aku..hahahaha!!!!!

Post a Comment