Pages

Saturday, July 30, 2011

♥My favourite singer (Colbie caillat)♥


Hari tok aku mok cita sikit tentang penyanyi favourite aku (Colbie caillat) aku minat nya sejak nya bawak lagu "bubbly"..nya jenis simple jak menyanyi x perlu guna baju seksi2 mcm penyanyi org putih lain,coz yalah aku suka nya..sora nya kacak juak kena ngn jiwa aku mun aku dgr lagu2 nya,mun dalam video clip nya,nya x miz mun xda gitar,aku rasa ya memang gitar nya pun,coz stiap video clip nya slalu aku ngga gitar ya kat tangan nya...

♥Profile Colbie caillat♥

Famous as: Accoustic-folk singer

Popular For: Single "bubbly" (2007)

Birth Name: Colbie Marie Caillat

Birth Date: May 28,1985

Birth Place: Newbury Park,California,USA

Height: 5'8.5

Nationality: American

Education: Attended Thousand Oaks High School in Thousand Oaks, California

Father: Ken Caillat

Mother: Diane Caillat


 my favourite song "Fallin for you"

0 comments:

Post a Comment