Pages

Thursday, August 11, 2011

hari ini aku happy!!!

Hello blog,hari tok aku happy glak,coz aku jumpa my teddy (shafiq)..nya agak aku hari tok tek,ahey nya dapat juak aku lepas rindu aku kat nya,dah 2 minggu kmk 2 x jumpa..ahey nya jumpa juak kmk 2...hehehe..=),tp syg hari tok aku xpat posa..=(,besalah mun dah pompuan mesti ada sebab xpat posa..hope phm2lah ye..

Cgek jak aku x happy hari tok,bencik ngn muka aku mun dtg bulan,mesti ada jerewat tumbuh x sah mun x tumbuh kat muka aku,hmmmm..nasib ko tumbuh time posa,mun ko tumbuh time raya..nang xmok kua rumah aku raya lak..aku dari dolok carik k buang jerawat smpe skrg aku blom jumpa produk yg sesuai ngn muka aku..adoh2!!!

Apa2 pun hidup mesti di teruskan..hehehe..hari marek shafiq ada hantar msg kat aku,nya pdh mak nya mntak tolong aku molah popia ngn biskut nestum..aku ON jak,lagipun aku boring juak xda plah pa2 kat umah tok..ada juak kerja aku kat umah tok mun aku tolong mak shafiq polah popia ngn biskut nestum ya..hehehe..

Rugi mun aku xmok polah biskut nestum ngn popia ya..nya brik upah bah...hahaha..nang ada aku tok,upah jak tauk mcm x ikhlas jak tolong org,x bgus!!bulan posa tok kita mesti ikhlas tolong org..tp shafiq pdh kat aku,mak nya blom tauk jadi kah x..kali nya x mok nyusah aku kali..xpalah aku x kisah juak,hari tok dah 1 minggu 4 hari kita posa..hmmm...rugi aku xpat posa hari tok,dolok time aku skolah rendah slalu jak aku posa full,skrg tok dah jadi ank dara nang xpat full gk,cobalah ko dtg time x posa..hancur2..oklah jumpa N3 seterus nya lak k..bye2!!!  ♥ ♥ ♥

0 comments:

Post a Comment