Pages

Wednesday, August 10, 2011

Rutin harian di bulan puasa ♥ ♥ ♥

 Hello..hari tok bosan..xtauk mok polah apa??hmmm..dah seminggu aku dudok temunong nggu shafiq datang jumpa aku,keta nya rosak..jadi nya xpat jumpa aku,tp nya ada call aku tiap2 hari,nya madah nya rindu kat aku,aku pun rindu kat nya,nya mok jumpa aku tp xda trnsport..hmmm..nasib2..

hari tok juak aku tolong kak ani polah biskut almond london,hari marek aku ngn ank buah aku (arin) kemas bilit stor..ahey nya bilit stor ya jadi bilit kmk org..besarlah sikit bilit kmk org,x lah panas glak..bilit dolok panas lu jak sempit gk ya..huhuhu!!!! hari tok juak tek aku saho minum aik teh jak..memang tiap2 hari aku saho minum aik teh panas jak..dah besa,hehehehe..

hari marek juak aku b'bukak ahey pukol 7.15 mlm..kak ani pun pasal,brapa kali aku suroh nya msk awal,lengah2 nya masa ya..dah azan org nya gk b'masak..hmmm...hncur2..hari tok mkn umah mak,suma mkn kat umah mak..cdak pdh mok b'bukak mee goreng hari tok,lmk x mkn mee goreng polah mak..hehehe,inilah peluang aku mok mkn mee goreng mak bnyk2..

aku pun x sabar mok kua ngn shafiq,g shopping hehehe..beli barang raya,aku mok beli heel,lens..shafiq mok beli kasut n samping padah nya..nya x beli baju raya baru coz nya pdh baju tahun lepas gk bagus..xmok membazir kata nya..aku aok jak..hehehe...i miss my teddy..

0 comments:

Post a Comment